zaterdag 8 juni 2013

Nailart #1

Hey allemaal, vandaag eindelijk weer een artikel !
Dat duurde lang zeg, maar eindelijk is er er weer een!
Dit keer heb ik een nail art voor jullie, alleen ik weet niet zeker of ik dit zo kan noemen, wat ik namelijk gedaan heb is, eerst een blauwe lak aanbrengen, en er daarna pareltjes op strooien, niet bepaald caviar nails, maar toch iets anders!





Dit is stap 1, gewoon een kleur aanbrengen die je leuk vindt.



Dit zijn de ' balletjes ' die ik gebruik, ze waren van een limited edition van Catrice, het kostte €3,-


Ik had per ongelijk m'n ringvinger al helemaal gedaan, maar daarna kwam ik op het idee maar voor de helft balletjes te doen, dus heb ik maar bij allebei de kanten op de ringvinger, overal ze te doen.







Dat zag er uiteindelijk zo uit, tip: wel een topcoat aanbrengen, anders vallen de balletjes er heel snel af.

Dit was het weer!


xoxo

Aida




Geen opmerkingen:

Een reactie posten