maandag 10 juni 2013

A lot of shoes #1 Jordans

Hey allemaal, er zijn veel verschillende soorten schoenmerken, maar je hebt ook veel merkloze schoenen. Maar ik ga het hebben over merkschoenen, en op het einde laat ik ook de foto zien van welk paar ik van dat merk nog wil.  wil je weten welk merk? je zag het waarschijnlijk al aan de titel, dus kijk maar gouw verder!




Jordans


Over Jordans zijn de meningen verschild, vroeger vond ik ze niet zo mooi, maar nu vind ik ze echt heeeel mooi, ik heb zelf alleen nog geen paar, maar ben wel van plan het te kopen!



Large


Dit zijn de basic zwarte, en witte. Heaven ♥.♥


Large


Deze heeft gewoon veel verschillende kleuren :).

Large


Deze wil ik echt heel graag! echt schattig met dat roze, en ook leuk met dat printje.





en als laatste, deze mooie zwart met roze, dit zijn ook gelijk mijn favorieten. Deze wil ik dan ook graag kopen, weet iemand waar?


Dit was het, 


Wat vind jij van Jordans?


xoxo


Aida












Geen opmerkingen:

Een reactie posten