zondag 26 mei 2013

Review: elf ( www.eyeslipsface.be ) lipglosses

Hey allemaal, misschien hadden jullie mijn filmpje van mijn elf ( www.eyeslipsface.be ) unboxing gezien, en daar zou ik ook reviews over schrijven! Dit artikel gaat over twee elf lipglossen, kijk gouw verder als je benieuwd bent!









dit zijn de kleuren, ze lijken erg op elkaar, maar de onderste nijgt wat meer naar bruin.



Dit zie je als je draait, zodat de substantie komt. Erg grappig!






Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.



Baby Lips 2111








Ik begin met Baby Lips nummer 2111, dit is de wat bruinere kleur.











Dit is hem, hij geeft een klein beetje kleur en een mooie glans!





2122 Nude Pink





Dan,  2122 Nude Pink







Dit is de kleur, hij geeft een stuk meer pigment!
Ik vind dit de mooiste!





Ik vind deze 2 kleuren echt aanraders! Vooral voor die €1,-!




xoxo


Aida









Geen opmerkingen:

Een reactie posten