zaterdag 25 mei 2013

Review: elf ( www.eyeslipsface.be ) bronzer

Hey allemaal, misschien hadden jullie mijn filmpje van mijn elf ( www.eyeslipsface.be ) unboxing gezien, en daar zou ik ook reviews over schrijven, en dit is m'n eerste review! Namelijk van de elf bronzer, kijk gouw verder als je benieuwd bent!





Dit is de verpakking, hij ziet er totaal niet goedkoop uit! Terwijl hij maar €4,- was.






Het is een baked bronzer, dat hij zeg maar als heuvel is.





                                      




Dit is de kleur, ik weet niet veel over bronzers, dus ik weet niet goed of dit de goede kleur is voor mij, ik heb maar de lichtste kleur genomen.


                                   


Het is kleur st. Lucia, de lichtse kleur dus.




Ik breng hem aan met deze nieuwe elf Stipple Brush 













Hier heb ik de bronzer op, oke.. ik ben niet zo enthousiast, bijna geen pigment.. je kan hem wel een beetje opbouwen, maar op camera zie je dat niet.
Ik vind dit niet bepaald een aanrader.


ELF Bronzer €4,-


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, doei!


xoxo


Aida



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten