dinsdag 12 februari 2013

Review Action Masker




Vandaag heb ik het action masker uitgeprobeerd, ze kosten €0,59 per 2 stuks.






voor


zoals jullie zien, heb ik een klein beetje last van pukkels op mijn voorhoofd, en verder is mijn huid gewoon onzuiver.





hier heb ik het masker op, het is een blauw jelly goedje, en ik had wat over, dus daarom is het op sommige plekken wat blauwer

na




oke.. mijn gezicht is nog een beetje blauw hahaha, maar verder zijn de pukkels op m'n voorhoofd wel minder rood en dus minder zichtbaar, en na een paar minuten is dat blauwe ook weggetrokken.


ik heb nu dus nog een maskertje, die ga ik wel opmaken, maar ik ga dit masker niet opnieuw kopen denk ik, want ik kreeg ook een beetje last van rondom mijn ogen, daar werd het een beetje rood, heel vervelend.
dit masker is dus €0,59 en je krijgt twee maskers.

bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

xoxo aida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten