maandag 11 februari 2013

3 essence producten

De meeste van jullie weten het waarschijnlijk al: de nieuwe producten van Catrice en Essence zijn binnen in de meeste kruidvaten (als je dat zo schrijft haha)
Bij de kruidvat waar ik altijd heen ga, is die er nog niet, maar zijn de producten die uit het assortiment gaan, voor de halve prijs.
Ook hebben alle kruidvaten een kortingsbak, daar zitten producten in die uit het assoriment gaan, van een bepaalde collectie bijvoorbeeld. nou zag ik daar 3 producten liggen van essence, dus als je ze nog wilt hebben moet je rennen :)

02 - not invory but ebony



















en ja hoor.. er zit een prachtige sticker op, alleen die laat ik maar even zitten, anders ziet het er nog minder mooi uit. dit is een zilvere shimmery oogschaduw.

















02 - not ivoty but erbony
van de Fantasia collectie 









sorry, deze foto is niet helemaal mooi, maar ik heb hem nu al een swatch  gemaakt dus ik moet het maar met deze doen, dit is een zilvere kleur met shimmer erin.


































03 have you seen my unicorn
























ookal zo'n mooie €1,- sticker haha, maar dit is een lichtroze kleur, ook met shimmer erin.




















03 have you seen my unicorn
Fantasia collectie















hij heeft niet heel veel pigment, die is met een veegje gedaan, maar daarom is ie juist prima als, juist: highlighter!





01 sheerleader 


















hahaha wauw die sticker. dit is dus een witte poeder, maar op je gezicht is die transparant

















01 sheerleader van de Class of 2013 collectie
































hier heb ik m'n vinger één keer door de poeder gehaald, zoals jullie zien is hij op je vinger ook nog wit, maar al een beetje doorzichtig.





















je ziet hem nog een héél klein beetje, aan de linker kant





xoxo Aida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten