woensdag 23 januari 2013

Welke ooglook willen jullie zien?

Hallo allemaal!

ik ben nog steeds ziek, dus ik dacht: tijd voor een artikel!
Ik ben een beetje gaan kijken op weheartit en ik vond allemaal mooie oog looks!

ik heb er een paar uitgepikt en wil aan jullie vragen: van welke willen jullie een tutorial?
laat het achter in de comments!


1) blue
                                           












2) purple

















3) nude/gold accent















4)   gold














5)     silver      














laat dus achter waar jullie graag een tutorial van willen zien, ik ben natuurlijk niet heel professioneel, maar ik probeer een ooglook te maken die hier het dichts bij komt.


Doei allemaal! xoxo Aida



















4 opmerkingen:

  1. Silver en Gold zijn mooi. Oja this tutorial hihi doegh doegh xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh haha zie nu pas dat dat is !
      ik heb automatische autocorectie ding
      en toen ging die daarop ;$
      k zal het meteen veranderen !
      dankjewel x

      Verwijderen
  2. Ik twijfel tussen 3 and 4 ? de mascara van 3 is mooi and t kleur van 4 is mooi idk zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen