maandag 21 januari 2013

Hoi allemaal, vandaag een klein artikeltje, want ik wil iets mededelen.
Ik ben van plan YouTube filmpjes te gaan maken, dat doe ik al een jaar, alleen dat is allemaal random shit.
Ik heb daar een echt '' realiteit filmpje '' op staan, dus van mij, en niet van dingen die ik met hypercam of foto's heb gemaakt. die heb ik trouwens gefilmd met m'n iPod. voor de filmpjes die ik ga maken gebruik ik een camera, ik heb geen idee hoe hij heet. ik heb er al een beetje mee gefilmd, en ik vind de kwaliteit nog best goed. Laat ik ook maar gelijk mijn YouTube naam geven: Aidax2000
Hoe kan het ook anders :p. 
ik denk dat het een filmpje per week word, of misschien in het begin een per twee weken, want ik heb er niet zo veel verstand van en ik kan niet zo goed filmpjes bewerken.
ik beloof alleen niks want misschien lukt het niet / is m'n camera leeg; hij werkt niet op batterijen maar op een soort chip kaartje, ik snap het ook niet.
Ik ga proberen een tijdje elke dag een artikel te schrijven, maar ik weet niet of het lukt, want ik heb het vaak druk, en misschien, in de vakantie's, maak ik wel een week, of in ieder geval een paar keer, filmpjes.
Vinden jullie het leuk als ik filmpjes zou gaan maken?
En is er iets wat jullie graag willen zien?
Laat het me weten!

Dat kan via: 

  • de comments op dit artikel
  • twitter: @Aidax2000
  • E-mail: aidax2000@hotmail.com

Doei! xoxo Aida 

1 opmerking: