woensdag 17 april 2013

Tatoeages

Hey, ik denk dat we er allemaal wel eens aan denken, of juist helemaal niet: wil ik later ( of nu ) een tatoeage? Het is een moeilijke keuze omdat het op je huid zit, en er nooit meer af gaat of heel moeilijk. En je hebt maar één huid waar je het je hele leven mee moet doen.


Vooral infinity (oneindig) tekentjes vind ik mooi, net als tekstjes. Kleine dingetjes met een grote betekenis.
Als ik een tatoeage zou willen, zou het waarschijnlijk een van deze zijn.



Zo'n kleine tattoe, met zo'n grote betekenis, liefde is er altijd.




Dit is ook zo'n mooi woord.








infinity ohmijngod zo mooi.

Tumblr_ml3u5ejnmy1rcscn4o1_500_large

Deze zou ik niet zo snel nemen, maar hij is wel erg mooi.






Dit was het! Bedankt voor het lezen, en.. zou jij een tatoeage willen, en zo ja, welke?

xoxo Aida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten